Termeni si conditii aplicabile organizatorilor
în conformitate cu prevederile Regulamentul (UE) 2019/1150 al Parlamentului European si al Consiliului din 20 iunie 2019 privind promovarea echitatii si a transparentei pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online
1. Termeni generali
1.1. Prezentul document conținând termenii și condițiile specifice aplicabile organizatorilor de evenimente reprezintă o completare a Termenilor si conditiilor generale de utilizare descriși în paginile anterioare.
1.2. Va rugam sa cititi integral acest document înainte de a utiliza serviciile furnizate de societatea noastra.
1.3. Organizatorii înteleg si accepta ca utilizarea oricarui serviciu furnizat prin intermediul platformei Vero necesita o acceptare în întregime si neconditionata a Termenilor si Conditiilor Generale de Utilizare.
1.4. Daca aveti nelamuriri cu privire la continutul Termenilor si Conditiilor sau la obligatiile prevazute de acest document, cat si orice alte întrebari referitoare la serviciile furnizate de Vero, le puteti comunica pe adresa de mail contact@vero.ro.
2. Cum functioneaza VeroPay pentru Organizatori?
2.1 Pentru a deveni un Event Manager – Organizator pe platforma VeroPay, se acceseaza optiunea de creere a unui Cont Bussines – Event Manager – Organizator de pe platforma.
2.2. Dupa aprobarea deschiderii contului de bussines, in meniul principal se va activa sectiunea “My events – Evenimentele mele “
2.3. In functie de amploarea activitatatii pe care urmeaza sa o desfasori ca organizator de evenimente, ai posibilitatea de a alege pachetul potrivit de servicii, adaptat nevoilor tale (numar de evenimente coroborat cu procentul de comision al platformei). Valoarea comisionului nostru este calculat in mod automat de catre platforma, in functie de starea pachetului ales (membership) si se aplica in mod instant tuturor evenimentelor listate. Comisionul aferent fiecarui pachet de servicii, este fix si include toate taxele si comisionale de plata, blockchain, procesatori de plata, utilizare platforma, etc.
2.4. Expirarea unui pachet de servicii current va fi in mod automat reconfigurat la pachetul gratuit “Bronze” iar vanzarile ulterioare vor fi comisionate cu procentul aferent acestui pachet gratuit. Acest lucru se aplica inclusiv evenimentelor puse la listare in perioada activa a unui pachet de servicii cu plata.
2.5. Crearea unui eveniment este foarte intuitiva si se face exclusiv prin actiunile utilizatorului de cont bussines / event-manager. Detalii si materiale auxiliare demonstrative se pot regasi pe paginile/conturile noastre de suport, social media, blogs, etc.
2.8. In panoul de control, utilizatorul de cont bussines / event-manager-ul are acces la informatii detaliate despre evenimentele/biletele NFT listate: vanzari, plati, comenzi, sume de incasat, etc inclusiv un buton de solicitare plata. Astfel sumele aferente vanzarilor vor fi virate in contul bancar declarant in maxim 48 de ore de la momentul solicitarii de plata, mai putin taxele si comisioanele aferente care sunt evidentiate in mod corespunzator in panoul de control si pentru care platforma emite automat factura fiscala pentru comisionul incasat.
2.9. Pentru utilizatorul profesionist (Event Manager/ Cont Bussines) sistemul de plati NFC cashless cu credite Vero, ofera un control total si amanuntit asupra vanzarilor de produse si servicii, toate tranzactiile afisandu-se in timp real in panoul de control (dashboard).
3. Identitatea profesionistilor
3.1. Datele de identificare si contact ale Organizatorului sunt afisate în mod clar în pagina evenimentului. În calitate de organizator de evenimente, sunteti de acord cu afisarea datelor dvs. de identificare si contact pe Site. Vor fi publicate date precum denumirea societatii, codul unic de înregistrare, numarul de înregistrare în registrul comertului, adresa de e-mail a Organizatorului si numarul de contact.
4. Sanctiuni
4.1. Vero nu dispune sanctiuni precum restrictionarea, suspendarea sau sistarea serviciilor furnizate Organizatorilor, cu exceptia cazului în care acestea au fost stabilite de catre parti de comun acord, printr-un contract semnat care sa specifice un caz particular precum rambursarea creditelor sau a biletelor NFT pentru un eveniment anulat. Valoarea comisionului nostru este calculata in mod automat de catre platforma, in functie de starea pachetului ales (membership) si se aplica tuturor evenimentelor listate.
5. Ierarhia
5.1. Evenimentele sunt afisate pe Site în functie de anumite criterii considerate de Administratorul Site-ului relevante pentru consumatori, precum dimensiunea evenimentului (raportat la numarul total de bilete puse în vanzare), data la care acestea urmeaza sa aiba loc si locul de desfasurare (oras / local).
5.2. În sectiunea aferenta categoriei, evenimentele sunt afisate în ordine cronologica, în functie de data evenimentului.
5.3. Pe prima pagina a Site-ului sunt mai multe sectiuni, printre care urmatoarele: evenimente top, evenimentele recomandate, categorii de evenimente (concerte, festivale etc)
5.4. La sectiunea evenimente recomandate sunt afisate prin rotatie toate evenimentele publicate pe Site (evenimente mari, medii si mici).
5.5. Administratorul Site-ului poate promova un eveniment cu potential mare de vanzari, prin pozitionare preferentiala (prioritara), pe baza unui acord suplimentar cu Organizatorul acestuia.
6. Tratament diferentiat. Canale de distributie
6.1. VeroPay nu are un tratament diferentiat fata de anumiti Organizatori la vanzarea biletelor aferente evenimentelor acestora prin intermediul Site-ului.
6.2. Toti Organizatorii au acces la aceleasi servicii, conditii sau functionalitati ale Site-ului.
7. Accesul la date
7.1. VeroPay poate partaja datele dvs. cu colaboratori si parteneri, în conditii contractuale foarte stricte în ceea ce priveste confidentialitatea si securitatea datelor. Astfel de categorii de destinatari pot fi: furnizori de servicii de contabilitate, asistenta juridica, banci si orice alti parteneri de afaceri, atunci cand sunt necesare pentru executarea unui contract sau cand exista un interes legitim al VeroPay, fara însa a afecta drepturile Organizatorilor si ale persoanelor vizate (persoane de contact, reprezentanti legali etc) , cu respectarea masurilor de securitate necesare.
7.2. La achizitia unui bilet NFT sau in cazul unui Top_up Online de pe Site, datele de contact ale cumparatorului pot fi accesibile Organizatorului evenimentului respectiv, în conditiile acordurilor GDPR încheiate de Administratorul Site-ului cu Organizatorul. VeroPay nu îsi asuma raspunderea cu privire la datele cu caracter personal pe care cumparatorul consimte sa le dezvaluie Organizatorului. În aceasta situatie, întreaga responsabilitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumparatorului revine Organizatorului. Un Organizator nu are acces la datele de contact ale cumparatorilor de bilet la evenimentele altui Organizator. Administratorul Site-ului are acces la datele de contact ale tuturor cumparatorilor de bilet.
7.3. Niciun Organizator nu are acces la datele nepublice privind vanzarile altui Organizator. Fiecare Organizator poate consulta în contul propriu statistici privind vanzarile efectuate la evenimentele sale. Administratorul Site-ului are acces la statistici privind vanzarile tuturor Organizatorilor.
7.4. Administratorul Site-ului are acces tehnic si contractual atat la informatiile furnizate sau generate de Organizator în Site, cat si la informatiile furnizate de consumatori (cumparatori de bilet). Dupa încetarea contractului, Administratorul Site-ului pastreaza datele privind Organizatorii si activitatea acestora pe Site, inclusiv pentru analizarea acestora, în vederea îmbunatatirii serviciilor oferite.
8. Solutionarea reclamatiilor
8.1. Organizatorii au dreptul de a formula reclamatii care privesc serviciile furnizate de VeroPay, de îndata ce evenimentul reclamat s-a produs sau cand nu este posibil astfel, într-un termen rezonabil.
8.2. Pentru a înlatura orice îndoiala, Organizatorul are dreptul de a adresa Administratorului Site-ului reclamatii cu privire la oricare dintre urmatoarele aspecte:
(i) presupusa nerespectare de catre Administratorului Site-ului a obligatiilor prevazute în Regulamentul (UE) 2019/1150 al Parlamentului European si al Consiliului din 20 iunie 2019 privind promovarea echitatii si a transparentei pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online, care afecteaza Utilizatorul Profesionist reclamant (Organizatorul);
(ii) aspectele tehnologice care se refera direct la furnizarea serviciilor si care îl afecteaza pe reclamant;
(iii) masurile luate de Administratorul Site-ului sau comportamentul acestuia care se refera direct la furnizarea serviciilor si care îl afecteaza pe reclamant;
8.3. Reclamatiile vor fi facute in scris Administratorului Site-ului pe adresa de e-mail: mail@vero.ro.
8.4. Organizatorii au obligatia de a comunica sau include în fiecare reclamatie toate datele si informatiile relevante cu privire la aceasta, pentru a-i permite VeroPay sa analizeze complet si corect plangerea, inclusiv sa poata solutiona plangerea într-un termen cat mai scurt, tinand cont de importanta si de complexitatea problemei sesizate. În situatia în care reclamantul nu a transmis Administratorului Site-ului toate datele si informatiile necesare solutionarii reclamatiei respective, acestuia îi vor fi solicitate informatiile lipsa.
8.5. Reclamatiile care nu sunt urgente vor fi analizate si vor primi raspuns în termen de maxim 5 zile lucratoare de la primirea acestora de catre Administratorul Site-ului, în cazul în care au fost însotite de toate datele si informatiile necesare pentru solutionarea acestora. Reclamatiile urgente se vor solutiona de îndata acolo unde este posibil sau într-un termen cat mai scurt.
8.6. Procedura de mai sus de solutionare a reclamatiilor este pusa în mod gratuit la dispozitia Organizatorilor.
8.7. Solutionarea reclamatiilor va respecta principiile transparentei si egalitatii de tratament în situatii echivalente si al tratarii plangerilor proportional cu importanta si complexitatea lor.
9. Medierea
9.1. Organizatorul poate solicita medierea pentru solutionarea conflictelor cu Administratorul Site-ului legate de furnizarea serviciilor de catre NFT Tickets, inclusiv cele care pot deriva din solutionarea reclamatiilor conform celor de mai sus. Partile pot încerca solutionarea pe cale amiabila a oricarui astfel de conflict, inclusiv prin intermediul mediatorilor autorizati de Consiliul de Mediere, lista acestora fiind disponibila aici: https://www.cmediere.ro/mediatori .
9.2. Medierea nu este gratuita.
9.3. Medierea este voluntara si facultativa. Administratorul Site-ului îsi rezerva dreptul de a refuza participarea la mediere sau de a refuza mediatorul propus de Organizator.
9.4. Administratorul Site-ului va suporta o parte rezonabila din totalul costurilor de mediere, în conformitate cu dispozitiile Regulamentului (UE) 2019/1150 al Parlamentului European si al Consiliului din 20 iunie 2019 privind promovarea echitatii si a transparentei pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online.
10. Cesiunea
10.1. Administratorul Site-ului poate cesiona oricand catre un tert drepturile si obligatiile izvorate din Termeni si Conditii, precum si din contractele încheiate cu Organizatorii, inclusiv prin cesionarea catre un tert a contractului, iar Organizatorul consimte anticipat la aceasta cesiune, conform art. 1315 si urmatoarele din Codul Civil. Pentru a înlatura orice îndoiala, Organizatorii consimt anticipat la substituirea Administratorului Site-ului cu un tert în raporturile nascute între acesta si Organizatori în temeiul Termenior si Conditiilor descrise.